Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb felhasználói élményt tudjuk biztosítani. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Adatvédelmi szabályzatunkról itt talál információt: /adatvedelmi_nyilatkozat_3
Menü

Hogyan ússzuk meg az ajándékozást?

Hogyan ússzuk meg az ajándékozást? Ki mondta, hogy reklámajándékot adni jó befektetés. Ez butaság!

1. Ne készíttessünk reklámtollat, hanem az ügyfélszolgálatunkon vegyes - lehetőleg a dolgozók otthonról hozott – tollait használják ügyfeleink, vagy cukorspárgára kötözött posta íront!
2. Ne osztogassunk a bankban, a portásoknak, az áru kiadókban, az ügyfélszolgálatokon  vállalkozásunk reklámajándékait, mi csak a főnöknek adjunk! Ha valahol látunk ilyet azt viszont gyűjtsük be, jó lesz a gyereknek!
3. Ne öltöztessük formaruhába a munkatársainkat! Használják csak a saját ruhájukat, jelenjenek meg az ügyfelek előtt kedvük szerinti ruhákban, és  színekben, semmiképpen ne tükrözzék cégünk arculatát. Támogassuk a honvédségtől leselejtezett gyakorló ruha és szimatszatyor viselését, hordását!
4. Ne ajándékozzunk a kiemelt ügyfeleknek ajándékot sem karácsonykor, sem máskor. Amikor meglátogatjuk őket, csak mondjuk azt: itt egy meleg ötös, de jó hogy látom!
5. Ne készíttessünk céges rendezvényre búcsúajándékot, jobb, ha elfelejtenek bennünket és a rendezvényt, úgy is sajnáltuk rá a pénzt!
6. Ne adjunk emblémázott jegyzettömböt, feliratozott golyóstollat, konferenciatáskát, amibe az írásos anyagokat teszik, ha konferenciát vagy vevő találkozót tartunk a partnereknek, nekik ez úgyis csak egy a sok közül!
7. Ne adjunk a dolgozóinknak sem ajándékot semmilyen alkalommal, úgysem hálálják meg. A belső PR felesleges, nem kellenek a lojális dolgozók, majd jön helyettük más.