Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb felhasználói élményt tudjuk biztosítani. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Adatvédelmi szabályzatunkról itt talál információt: /adatvedelmi_nyilatkozat_3 Megértettem!
Termékek Menü

Szempontok a reklámajándék kiválasztásához

Szempontok a reklámajándék kiválasztásához

A megfelelő reklámajándék kiválasztása nem könnyű feladat, de bizonyos kérdések (és az azokra adott válaszok) segíthetnek abban, hogy a célnak legmegfelelőbb reklámajándékot válasszuk ki.

A reklámajándék kiválasztásának szempontjai:

- Mi a célja a reklámajándék-akciónak? (Például forgalomnövelés, különféle reakciók kiváltása, meghívás stb.)

- Kik alkotják a konkrét célcsoportot? (Pontos, számszerű meghatározás: korosztály és nem szerint, karakterek, érdeklődési körök alapján szétválasztva.)

- Mekkora összeget szeretnénk és/vagy tudunk felhasználni? (Teljes büdzsé meghatározása, vagy szegmentált költségvetés kialakítása, vagy a forgalom utáni százalékos meghatározás.)

- Milyen üzenetet akarunk közvetíteni?  (Szlogen, cégfilozófia, termék-szolgáltatás információk stb.)

- Mi legyen a reklámajándék hatékonysági ideje? (Mennyi ideig tudja használni a célcsoport? Hosszú-rövid távú tervek meghatározása.)

- Mennyi idő, míg a reklámajándék eljut a címzetthez? (Postai levél vagy csomagküldési, illetve futárszolgálat lehetőségek, kiállítási standon vagy zártkörű rendezvényen a kiosztás ideje stb.)

- Mennyire illik bele a reklámajándék-akció a cég marketingmixébe? (Cégfilozófia felülvizsgálata, aktuális akciókhoz kapcsolódás, arculat stb.)